loading...

آموزش كسب و كار اينترنتي

آموزش كسب و كار اينترنتي

بازدید : 276
11 زمان : 1399:2

صندلي اداري بايد به گونه انتخاب شود كه با محيط و رنگ شركت شما سط باشد، به گونه اي كه اگر شخصي وارد شركت شما مي شود، صندلي اداري شما، نبايد داخل چشم باشد و با رنگ كل شركت متفاوت باشد! در واقع چيدمان و انتخاب نوع صندلي اداري ارزان خودش نوعي تخصص به حساب مي آيد و به همين دليل است كه شركت گلدسيت به طراحي دكوراسيون اداري ميپردازد. در نظر داشته باشيد كه چيدمان و طراحي دكوراسيون اداري شما تنها يكبار انجام مي شود، پس براي اين يكبار، هزينه اي اندكي پرداخت كنيد تا وقتي ميهمانان شما، وارد محيط كارتان مي شوند، از سليقه و كلاس كاري شما لذت ببرند.

چگونه با صندلي اداري مناسب، دكوراسيون اداري خود را متحول كنيم؟

صندلي اداري بايد به گونه انتخاب شود كه با محيط و رنگ شركت شما سط باشد، به گونه اي كه اگر شخصي وارد شركت شما مي شود، صندلي اداري شما، نبايد داخل چشم باشد و با رنگ كل شركت متفاوت باشد! در واقع چيدمان و انتخاب نوع صندلي اداري ارزان خودش نوعي تخصص به حساب مي آيد و به همين دليل است كه شركت گلدسيت به طراحي دكوراسيون اداري ميپردازد. در نظر داشته باشيد كه چيدمان و طراحي دكوراسيون اداري شما تنها يكبار انجام مي شود، پس براي اين يكبار، هزينه اي اندكي پرداخت كنيد تا وقتي ميهمانان شما، وارد محيط كارتان مي شوند، از سليقه و كلاس كاري شما لذت ببرند.

خريد صندلي يكي از بزرگترين دغدغه هاي اصلي مديران شركت، كارخانه داران و .... است، زيرا امروزه هر شركتي بايد از صندلي هاي اداري با كيفيتي برخوردار باشد و در نظر داشته باشيد كه خريد صندلي از شركت گلدسيت، مانند خريد ماشين از شركت بنز است، يعني شما انقدر گزينه هاي متفاوت با طراحي هاي بسيار زيبا و با كيفيت در پيشرو داريد كه به راحتي نمي توانيد يك مورد خاص را انتخاب كنيد، شما بايد از ميان هزاران صندلي اداري، كالاي مد نظر خود را انتخاب كنيد. به شما پيشنهاد مي كنم كه با گلدسيت همراه باشيد تا شما را با انواع صندلي اداري آشنا كند.

خريد صندلي هاي گلدسيت

اگر از شكل ظاهري صندلي اداري خود خسته شده ايد، مي توانيد با خريد صندلي گيمينگ گلدسيت، ظاهر و كلاس كسب و كار خود را بالا ببريد و اگر بتوانيد چنين كاري را به خوبي انجام دهيد، مشتريان شما، از فضاي تجارت شما متعجب خواهند شد و اينگونه مي توانيد فروش تجارت خود را به صورت پلكاني افزايش دهيد، زيرا شما با ايجاد طراحي زيبا در فضاي كسب و كار خود، مي توانيد احساس خوب را در مشتريان خود ايجاد كنيد! بنابراين اگر مي خواهيد شركت خود را از نظر كلاس كاري، طراحي زيبا، راحتي و كيفيت بهبود ببخشيد، با متخصصين گلدسيت در تماس باشيد تا بهترين گزينه هاي ممكن را براي شما ايجاد كنند.

چگونه مي توانيم براي تجارت خود سرمايه گذاري كنيم؟

اگر شما بتوانيد با حداقل هزينه ي ممكن، صندلي هاي مد نظر خود را تهيه كنيد، اين موضوع خودش نوعي سرمايه گذاري به حساب مي آيد. يعني شما بايد انتخاب صحيحي داشته باشيد تا با توجه به شكل ظاهري و دكورا سيون اداري خود، صندلي اداري خود را انتخاب كنيد، بنابراين انتخاب صحيح دكوراسيون اداري، نوعي سرمايه گذاري به حساب بيايد.

خريد صندلي اداري

صندلي هاي بسيار زيادي مانند (كارشناسي، مديريتي، گيمينگ، طبي و لوكس ) وجود دارند كه شما مي توانيد از آن ها در اداره هاي خود استفاده كنيد. صندلي هاي شركت گلدسيت داراي تنظيم ارتفاع نشيمن، مطابق با نياز كابر را داراست و در بخش نشيمنگاه اين نوع صندلي ها، از فوم هاي بسيار سرد استفاده شده كه باعث ايجاد راحتي براي كابر مي شود و اينگونه طراحي ها باعث مي شود تا ضخامت خود را مانند روز اول حفظ كنند. در نظر داشته باشيد كه اگر مي خواهيد براي دكوراسيون خود از قيمت ميز اداري مطلع شويد با شركت ما در ارتباط باشيد.

تجهيزات اداري نيز بايد متناسب با فعاليت سازمان مربوطه انتخاب شود كه متفاوت با تجهيزاتي است كه در ساير مكان ها مورد استفاده قرار مي گيرد. براي مثال صندلي هايي كه در خانه براي پذيرايي از ميهمان مورد استفاده قرار ميگيرد با صندلي هايي كه در دانشگاه يا رستوران ها و شركت ها مورد استفاده قرار ميگيرند متفاوت است. صندلي هاي اداري در طيف وسيعي از مشاغل و سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد. در ادامه تعدادي از مهمترين انواع صندلي هاي اداري را به شما معرفي خواهيم كرد.

1- صندلي مديريتي

2- صندلي كارشناسي

3- صندلي كارمندي

4- صندلي انتظار

5- صندلي كنفرانس

6- صندلي رستوراني

7- صندلي ويزيتوري

و...

1- صندلي مديريتي

اين صندلي ها معمولا در ابعاد بزرگ و با روكش چرم توليد مي شوند. استاندارد مشخصي براي سايز اينگونه از صندلي ها وجود ندارد. داراي تنظيمات ارتفاع و تكيه گاه هستند و در زير پايه هاي آنها چرخ هايي براي جابجايي آسانتر تعبيه شده است. اين صندلي ها از بزرگي و زيبايي خاصي برخوردارند. به گونه اي كه ابهت و جايگاه مديران را در جلسات به خوبي به نمايش ميگذارند.

2- صندلي كارشناسي

صندلي هاي كارشناسي نيز از لحاظ زيبايي و وقار دست كمي از صندلي هاي مديريتي ندارند. اين صندلي ها بسيار راحت و با تنظيمات زياد براي راحتي بيشتر كاربران آنها طراحي شده است. تنظيمات اين صندلي ها شامل تنظيم ارتفاع، دسته، تكيه گاه و... است و براي جابجايي راحت تر از چرخ در زير پايه هاي آن استفاده شده است.

3-صندلي كارمندي

صندلي كارمندي نيز شكل ساده تري از صندلي هاي كارشناسي و مديريتي است. به گونه اي كه همانند آنها داراي چرخ براي جابجايي، دستگيره و پشتي است. با اين تفاوت كه مواد استفاده شده در آنها در مقايسه با صندلي هاي مديريتي و كارشناسي مواد ارزانتري است اما از لحاظ راحتي در حد قابل قبول و خوبي است. استفاده از اين صندلي ها به دليل تعداد بيشتر كارمندان سازمانها نسبت به مديران و كارشناسان، مقرون به صرفه تر است.

4- صندلي انتظار

در برخي از سازمان ها، به دليل نوع خاص خدماتي كه ارائه مي دهند تعداد ارباب رجوع در آنها زياد است. از جمله اين موارد مي توان به فرودگاه ها و بيمارستان ها اشاره نمود. براي استفاده بهتر از محيط و همچنين انتخابي مقرون به صرفه، صندلي هاي انتظار بهترين گزينه هستند. اين صندلي ها در تعداد 4، 5 يا بيشتر در كنار هم و متصل به هم قرار ميگيرند.

5- صندلي طبي صندلي هايي هستند كه در جلسات و همايش ها و كنفرانس هاي سازماني مورد استفاده قرار ميگيرند. راحتي اين نوع صندلي ها در مقايسه با مدل هاي مديريتي، كارشناسي و كارمندي بيشتر است و دليل آن هم زمان بيشتري است كه افراد قرار است در جلسات از آن استفاده كند. اين صندلي ها هيچگونه تنظيماتي ندارند و پايه آنها به دو صورت سورتمه اي و چرخدار ارائه مي شود.

6- صندلي رستوراني لوكس 2019

صندلي هايي سبك، ساده با رنگ بندي و مدل هاي بسيار متنوع، راحتي در حمل و نقل و صرفه جويي در فضا توليد مي شوند و براي استفاده در رستوران ها و سلف هاي دانشجويي بسيار مناسب هستند.

7-صندلي ويزيتوري

صندلي هايي بسيار راحت و قابل استفاده در مكان هايي كه جابجايي بسيار كم است، مانند بخش پذيرش و صندوق بسيار مناسب است. اين صندلي ها براي نشستن هاي طولاني است و اغلب پايه آنها ثابت است.

چرا خريد صندلي اداري از گلدسيت؟

شركت گلدسيت بيش از ده سال است كه به توليد صندلي رستوراني و .... مي پردازد و قيمت مبل و صندلي هاي اين شركت، از ساير رقيبان كمي متفاوت تر است، اما در عين حال ، محصولي كاملا متفاوت تر از جاهاي ديگر به شما ارائه مي دهد و اگر از تعويض و تعمير مبل و صندلي خود خسته شده ايد، پيشنهاد ما به شما اين است كه از محصولات گلدسيت استفاده كنيد و يك بار براي هميشه خودتان را راحت كنيد و از خدمات و گارانتي شركت گلدسيت لذت ببريد.

شركت گلدسيت با كوله باري از تجربه از سال 88 وارد بازار شد و در تمام پروژه هاي بازسازي، دكوراسيون و طراحي مبلمان اداري شما را ياري مي كند تا زيباترين طراحي ممكن را براي خودتان رقم بزنيد. شما براي خريد صندلي اداري خود نياز به افرادي متخصص داريد تا راحت تر شما را با برنامه ريزي دقيق و ايده هاي خلاقانه ي خود شگفت زده كند. اگر خواهان اين هستيد كه با كمترين هزينه ي ممكن، بيشترين بهره وري را براي شركت خود رقم بزنيد، مي توانيد از طريق صفحه ي ارتباط با ما، با شركت گلدسيت در تماس باشيد و از مشاوره ي رايگان ما استفاده كنيد.

برچسب ها دكوراسيون اداري ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 5323
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی